Veelgestelde vragen (FAQ)

Ik heb een vraag, maar ik weet niet waar ik terecht kan?

Huurdersvereniging TOEK is er voor u als huurder van woningcorporatie VechtHorst. De huurdersvereniging behartigt de belangen van de huurders en kan u bijstaan met hulp en advies. Als u lid bent van TOEK kunt u dus met al uw vragen bij ons terecht. Mail ons uw vraag

Ik heb een goed idee om de leefomgeving te verbeteren. Hoe neem ik contact op?

TOEK denkt graag met u mee. Stuur ons een email met uw idee, dan kijken wij of en hoe wij u verder kunnen helpen.

Hoe dien ik een klacht in?

Heeft u een technisch probleem / storing dan kunt u dit schriftelijk of mondeling doorgeven aan de Vechthorst. De desbetreffende medewerker zal uw probleem binnen een week afhandelen. Mocht het binnen een week niet lukken dan krijgt u een schriftelijke reden waarom het langer gaat duren. Wordt de klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan wordt de klacht schriftelijk doorgeven aan de manager van de afdeling. Binnen 2 weken wordt de schriftelijke klacht in behandeling genomen en mogelijk opgelost. Is de huurder dan nog niet akkoord met de oplossing, dan kunt u een brief sturen aan de directeur-bestuurder. Hij heeft daarna 3 weken om de zaak af te handelen. Mocht er dan nog geen passende oplossing gevonden zijn dan dient u de klacht schriftelijk in te dienen bij de klachtencommissie, op de website van VechtHorst kunt u hier informatie over vinden.

Stel een andere vraag

Proefberekening toeslagen

Bereken op de website van de belastingdienst zelf op hoeveel huurtoeslag, zorgtoeslag en/of kinderopvangtoeslag u recht heeft.

Ga naar de bovenkant